Controleer Uw bestelling om mogelijke tekorten, schade en defecten te melden.
  Kijk goed na hoe Uw materialen verpakt zitten. Dat helpt bij het sorteren na verbruik.
Het gebruikte porselein/bestek en glaswerk hoeft U niet af te wassen. Bak- en kooktoestellen dienen zuiver teruggebracht te worden.
 Maak de borden en bestekken zoveel mogelijk vrij van etensresten.
Glazen, koffietassen en degustatiemateriaal horen na gebruik met de opening naar beneden in de voorziene bakken geplaatst te worden.
casarent Bestekken horen na gebruik per soort gesorteerd te worden in de daarvoor voorziene bakken.
 Geen huisvuil in de bakken. (tandenstokers, servetten, menukaarten , …)

 

 

Bij het niet sorteren van de materialen en niet correct plaatsen van glazen, koffietassen en andere
degustatiematerialen in de voorziene bakken worden bij het terugbrengen extra kosten in rekening
gebracht. Hiervoor geldt €1 per bak.
Deze maatregelen zijn getroffen om U nog beter en sneller van dienst te kunnen zijn.
Wij danken U voor Uw medewerking.
PRIJZEN
De prijzen zijn exclusief transportkosten en BTW. U dient 21% BTW bij te tellen bovenop de huurprijs en de
transportkosten.
HUURPERIODE
De totale huurprijs (BTW + eventuele transportkosten) omvat een huurperiode van drie dagen/een weekend
TRANSPORTKOSTEN
De transportkosten verschillen naargelang de regio en worden automatisch 2 maal verrekend (leveren en ophalen), deze
zijn eveneens exclusief BTW.
Voor leveringen naar het buitenland gelden andere tarieven. Deze tarieven zijn op aanvraag.
EXTRA KOSTEN VERMIJDEN?
RETOURNEREN
Alle glaswerk, porselein en tafellinnen mogen vuil teruggebracht worden. Grootkeuken materialen zoals BBQ’s, kookketels e.a.
dienen zuiver gemaakt te worden anders worden hiervoor extra kosten in rekening gebracht.

 

SORTEREN

Glaswerk, porselein en bestekken dienen per soort gesorteerd te worden in de speciaal voorziene verpakkingen.
Indien U dit niet respecteert zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen.
U kan beneden steeds onze huurvoorwaarden nalezen.
WEEKENDSERVICE
Wij willen U duidelijk informeren dat wij ook in het weekend ter Uwer beschikking staan. U kan ons
zaterdag en zondag bereiken om een defect of een klacht van Uw gehuurde materialen te melden en wij bieden
een oplossing.
U kan ons hiervoor steeds bereiken op het nummer +32 89 75 81 19
Indien U wordt doorverwezen naar voicemail, gelieve een bericht in te spreken en wij bellen U zo spoedig mogelijk terug.

ONLINE BESTELLEN?

Dat kan! U vindt al onze producten terug in onze webshop.
Gelieve er steeds rekening mee te houden dat bestellingen die op vrijdag na 16h30 online geplaatst zijn
niet meer tijdig behandeld worden om de volgende dag (zaterdag) af te halen.
LEVERINGEN?
Wilt U zeker zijn van een tijdige levering plan Uw levering 1 à 2 dagen op voorhand (zeker tijdens de feestdagen, communie/lentefeesten, …) de prijzen gelden steeds voor een weekend of drie (werk)dagen.
Bedankt voor Uw begrip en Uw medewerking.
Tot binnenkort.